Kritika
„ TAPASZTÓ ERNŐ RENDEZŐ FINOMAN IRONIZÁL AZON, HOGY AZ ALAPSZITUÁCIÓ NYÍLTAN BECKETTI IHLETÉSŰ: KÉT, MÁSKÉNT GYERMETEG FÉRFI BEZÁRVA VALAHOL, VALAMIKOR. MAGUK SEM TUDJÁK, MIÉRT ÉS HOGYAN KEVEREDTEK EBBE A NEKÜNK VICCES, NEKIK TRAGIKUS HELYZETBE. AMIKOR A MENEKÜLÉSSEL KAPCSOLATOS MÓKÁS ÉS TRÁGÁR SZÓCSÖRTÉIK VÉGÉRE ÉRNEK, ÉSZREVESZIK A TÉRBEN FEKVŐ IGÉZŐ SZÉPSÉGŰ LÁNYT, AKIT NÉMI VÍVÓDÁS UTÁN TÜNDÉRNEK NYILVÁNÍTANAK. A NEM HÉTKÖZNAPI LÉNYT NEM ÁTLAGOS MÓDSZEREKKEL KELTIK ÉLETRE, EBBEN PEDIG FEHÉRARCÚ ZENEBOHÓCOK IS SEGÍTIK ŐKET. A VÉG KICSIT BOMBASZTIKUS, KICSIT HATÁSVADÁSZ, DE AZ EGÉSZ AZÉRT NAGYON SZÓRAKOZTATÓ. ”
(JÁSZAY TAMÁS, REVIZORONLINE.HU)
„ MINDEN OTT TÁNCOL AZ ABSZURD ÉS A REÁL HATÁRÁN, ÉS EZEN A MEZSGYÉN MAGABIZTOSAN EGYENSÚLYOZ A PRODUKCIÓ. HOGY PONTOSAN HOVA VEZET EZ AZ EGYENSÚLYOZÁS, AZ MÉG NEM TELJESEN TISZTA: A SZEXUÁLIS FRUSZTRÁCIÓ POSZTMODERN ORATÓRIUMAKÉNT UGYANÚGY MŰKÖDIK, MINT VALAMILYEN KLERIKÁLIS APOKALIPSZIS ABSZURD VARIETÉMŰSORAKÉNT, DE EZ A KÖNNYŰSÉG A SZÜRREÁLLAL: EL LEHET SIKLANI AFELETT, HOGY NEM TALÁLJA MEG MINDEN FELTÉTLENÜL A HELYÉT, ELÉG, HA AZ EGÉSZ HATÁSOS. ”
(ZSEDÉNYI BALÁZS, 7ÓRA7.HU)